Garantie & Klachten
Wij hopen dat u tevreden en blij bent met uw online gekochte artikelen! Heeft u toch een klacht of opmerking dan horen wij dat graag van u. U kunt ons op werkdagen (ma-vrij) bereiken op ons mobiele telefoonnummer 06-51576761 of via ons email adres info@binnen-kussens.nl wij streven ernaar om problemen op te lossen naar uw tevredenheid. Dit is uiteraard binnen de grenzen alle redelijkheid en onze mogelijkheden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie binnen-kussens
De garantie op binnen-kussens is bij normaal gebruik 1 jaar. Heeft u het binnen-kussen al meerdere keren gewassen dan zal de kwaliteit van het binnen-kussen ook wat minder worden. Het is normaal dat een binnen-kussen na gebruik iets gaat inzakken! De binnen-kussens kunt u opschudden om deze weer in model te krijgen. Als de vulling gaat "klonteren" dan kan dat zijn omdat u niet de juiste maat voor uw kussenhoes heeft gekozen. Vaak is het binnen-kussen dan te klein waardoor het teveel ruimte heeft in de kussenhoes of u heeft meer vulling (in grammen) nodig. U kunt losse vulling kopen om het binnen-kussen extra te vullen (indien deze een rits heeft). De binnen-kussens die wij verkopen hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Retourneren
Wij hopen natuurlijk dat u na ontvangt van uw bestelling blij en tevreden bent! Het kan echter gebeuren dat u toch een retour wilt doen. Hier kunt u alle informatie vinden over uw rechten en plichten mbt retourneren. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te melden. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien de volledige bestelling wordt geretourneerd, dan worden de verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar de ons zijn voor eigen rekening en bedragen € 6,95. Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking na het melden van retour binnen 14 dagen aan Esperanza Deseo geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@binnen-kussens.nl wij sturen u een bevestiging dat wij uw verzoek hebben ontvangen!
Winkelwagen
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken